mandag 1. juni 2015

En kur for alt

Det eneste rette en tidlig mandag morgen.
 
Mandag morgen er alltid litt ekstra tung. Man er litt ekstra trøtt. Ting går litt ekstra treigt. Hjernen befinner seg fortsatt i helgemodus et sted, og det eneste som hjelper, er kaffe.
Jeg er, som en venninne av meg sa en gang, kaffoman. Det nytter ikke å føre en fornuftig samtale med meg før jeg har fått den første kaffekoppen om morgenen, gjerne det mørkeste og kraftigste som er å oppdrive. I dag ble det en kapsel med Dharkan fra Nespresso-maskinen min. Jeg er helt avhengig av den – og med ett gikk det an å starte dagen likevel.
God mandag! Jeg skal skrive litt om hva vi bedrev på søndag, men jeg har litt problemer med å få overført bilder fra kameraet mitt, og nettet er ikke helt … på nett i dag heller. Et par tekniske utfordringer hører vel til på en blåmandag, gjør det ikke?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar