tirsdag 26. juli 2016

Ferieglimt fra uke 26-29

Ferien er over, og jeg merker at det tar tid å komme inn i vanlig hverdagsgjenge igjen, med blogging og alt. Allerede etter to dager med jobb er jeg dødssliten og lengter etter hammock, bok og stillhet, hihi. Nå tenkte jeg å ta alle ferieglimtene i en jafs, og viser fram litt av hvert fra Italia, gården i Tønsberg, Telemarkskanalen og hytta i Skjeberg. Beklager hvis jeg har vist noen av bildene før, men feriehjernen herjer visst fortsatt, og jeg husker rett og slett ikke hva jeg har delt tidligere (og ikke har jeg ork til å sjekke heller).

Her er noen glimt fra ferieukene som gikk:

Klassisk italiensk forrett/lunsj: Caprese! Nam :)

Kveldsstemning ved stranda
 
På lekeplassen med lillebror


Vandring i Gamlebyen


Badefantom(er)


Filosofisk kveldssamtale

Siste middagen i Caorle,


Båttur til Torgersøya med farfar.


Vakker skjærgårdsflora.


Tidlig krøkes ...?


Henger i hengekøya


Ringshaug


Utrolig stas å få kjøre traktor!


Utsikten fra Norsjø hotell i Telemark



Selfie på 'Telemarken'


Slusene åpner seg!


Den flotteste fossen på turen var uten tvil Vrangfoss!


Hytta <3

Lykkelig trillebårtriller.

Stranda i Høysand.

Bordtennis med mormor!

Gatelangs i Halden, forbi stedet der 
mannen min studerte for en halv evighet siden!

Vaffelkos

Avslutter sommerferien med  sol og bading på terrassen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar