torsdag 31. desember 2015

Godt nytt år

Jeg blar tilbake gjennom gamle bilder, og blir slått i bakken over hvor heldig jeg er. Uendelig heldig som har en så fin familie og så mange gode stunder å se tilbake til på i det året som straks er forbi.
2015 var året da jeg gikk over fra mange års sykdom, påfølgende graviditet, fødsel og permisjon, og tilbake til arbeidslivet igjen. Det har vært tøft, til tider - men jeg priser meg lykkelig over hver dag hvor jeg ikke har de lammende smertene og må kjempe meg gjennom de enkleste hverdagsting. Det var en gave at lillebror kom til oss - helt siden jeg ble gravid med ham, har jeg bare hatt noen ganske få migreneanfall, og bare ett eneste ett med oppkast. Tidligere hadde jeg slike anfall mange ganger i uka. Da kan man virkelig snakke om mirakelkur - at det er hormonelt, er vel liten tvil om, men det har altså holdt seg bra selv om jeg for lengst er ferdig med graviditet og amming. Mye av det skyldes nok at jeg har greid å trene mer, nettopp fordi jeg er frisk, og da blir det en god sirkel som forsterker seg selv. Det er befriende å kunne jobbe, og jeg trives veldig godt med det jeg holder på med akkurat nå. Jeg håper at 2016 bringer med seg enda flere muligheter, utfordringer og gleder!
Jeg har laget en liten kavalkade over de fineste stundene i 2015, og vil med det ønske dere et riktig godt nytt år! Skål, og takk for det gamle, kjære venner.


 

 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar