mandag 31. august 2015

Hverdagsglimt fra uke 35

Forrige uke var både travel, regnfull og fin. Jeg gjenoppdaget gleden ved å trille hjem fra barnehagen, samtidig som det også ble en del kjøring til og fra diverse aktiviteter, avtaler og bursdager. Storesøster hadde det kjempegøy i Dyreklubben, og lillebror koste seg glugg i hjel på babysvømming. En veldig våt joggetur ga stemningsfulle bilder i kveldinga. Gutta har plukket masse plommer i hagen nå, og det gjelder å spise i vei! Ellers var det tid for tannlegesjekk for både meg og eldstemann (null hull på begge to!), og det ble en bra helg med Oslotur og bryllupsdagsfeiring. Tusen takk for fine blomster, mamma og pappa!
Her er noen glimt fra uka som gikk:

En liten kjøkkenhjelper er på ferde :)

Verdens skumleste sted (?) - venterommet hos tannlegen

Ukas irritasjonsmoment: rødt lys nede i veien vår pga veiarbeid.
Men resultatet ble bra, da!

Leketid etter barnehagen

Kveldsstemning på joggetur


Trilletur hjem fra barnehagen

Storesøster har fått flotte pulsvarmere av mammaen til ei venninne.

Fredagskos når mor er 'Home Alone'

Fine åkre i Frogn, sett fra bussvinduet.

Vi skulle plukka plommer i Hardanger ...

Helgas fangst fra storesøsters plommetre

Nydelige roser på bryllupsdagen.

Helt tilfeldig, men lett hjerteformet speilegg til mannen min <3

Ute og feirer bryllupsdag. Sangria i sola :)

Tapasen forsvant før jeg rakk å ta bilder! Her er den deilige desserten.

Rusletur i havna ved solnedgang. Åh, det er fortsatt gløtt av sommer!

Til slutt vil jeg drive litt uhemmet selvpromotering, og si fra om at det nå er mulig å stemme på de ulike bidragene til Kvinneguidens skrivekonkurranse. Jeg blir veldig, veldig glad hvis dere vil stemme på meg, vel å merke hvis dere likte bidraget mitt og synes det fortjener en premie. Det er selvsagt utrolig stas bare å ha kommet til finalen, blant så mange flinke kvinnelige skribenter! Men om du har lyst, følg denne linken  og klikk på nr. 11 (den om amming). Tusen takk :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar