mandag 20. juli 2015

Ferieglimt fra uke 29

Det er fint å savne og lengte. Fint, og vondt på samme tid. Jeg savner resten av familien min så mye at det skjærer i brystet, og jeg går nesten på veggene. Jeg lengter etter lillegutts gode klemmer, glade babling og klenging i buksebeinet. Jeg ser på videoer av ungene når det blir for ille, og får heldigvis oppdateringer fra dem på telefonen. Men i morgen ettermiddag kommer mannen min hjem med lillebror, mens de to største barna skal være hos farmor og farfar fram til helga. Det blir noen rolige dager, fylt av savn. <3

Her er noen ferieglimt fra forrige uke:

Fint å leke med bakeboller på hytta!
 
En liten Sverigetur
 
 Pulled pork på Nordby shoppingsenter ...

... og grilling på hytta.

Lillebror har også fått seg puslespill :)

Fredrikstad Pilsner i gamlebyen.
 
På vei til kveldsbad.

Lange skygger.

Steintrappa opp til hytta.

Mammas grønne fingre er overalt.

Pelle slækker i hammocken med pappa.

Nytt bilsete til lillemann - BeSafe Izi Kid X1 i-size

Strandselfie.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar