fredag 12. august 2016

Klare for fjelltur

Nå er vi snart klare for fjelltur, og et siste ferieaktig sprell før sommeren er over. Eller kan dette egentlig kalles sommer? Mange vil påstå at høsten allerede er her, med regn og kalde vindgufs. Men fjellet er like fint i sol som i regn, så her kommer vi!

Denne gangen går turen til Vierli turistsenter, der vi var så heldige å vinne en hytteovernatting for nesten nøyaktig et år siden. Mannen min deltok i en fotokonkurranse på Instagram med dette bildet, og gikk til topps!


Lillebror er i bedre form, humøret hans er på topp og jeg tenker han skal få noen fine stunder i bæremeisen! Selv gleder jeg meg som et barn til å komme opp på fjellet. Det er noe ved det som gjør meg så rolig og balansert, hjelper meg til å sette hodet på plass hvis det har vært mye stress i det siste og gjør meg så deilig sliten i hele kroppen. Kanskje vi til og med finner noen multer? Det vil tiden vise, og i mellomtiden ønsker jeg en riktig god helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar