fredag 5. august 2016

Sammen igjen

Denne uka har vært rar. Stille og rar. Kanskje mye fordi jeg har vært syk, men like fullt - heimen er ikke den samme med bare meg, mannen og lillebror. Det er nesten ingenting å rydde. Badet ser helt greit ut når jeg går inn dit. Ingen neglelakkrester på benken eller klær på gulvet. Skittentøyskurven flyter ikke over, selv om jeg tar unna så fort jeg kan. Kort sagt: skolebarna har hatt gårdsferie! Litt båtferie også. Og så har de fiska, både krabber og makrell. Vi har savna dem noe utrolig, for tross tidvis kaos er det noe som mangler når de er borte.


Lillebror har også savna dem, og var veldig ivrig da vi fortalte at vi skulle kjøre til farmor, farfar, storesøster og storebror i dag. Han var litt skeptisk da hunden ble for ivrig i starten, men tødde fort opp da storesøster kom løpende! Nå føles det som om alt er på plass der det skal være igjen, i hjertet mitt og i familien vår. Jeg er i god form igjen, og i helga skal vi bare kose oss sammen og nyte livet på Nordby gård.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar