tirsdag 9. august 2016

Sykdom, studiestart og slikt

Sommeren er definitivt på hell - men hvor ble den egentlig av? Det føles som om det bare er noen uker siden ungene tok skoleferie, men neste onsdag er det på'n igjen. Ikke nok med det; snart er det studiestart for mor i huset. Ja, jeg blir nå deltidsstudent ved Høgskolen i Østfold, og skal ta pedagogikk! Veldig spennende, masse nytt, mange muligheter når jeg er ferdig om ca. 2 år.


Så er det nå sånn at det alltid skjer minst tre ting på en gang her i huset, i går fikk lillebror feber og er dårlig i magen sin, stakkars. Han er hjemme fra barnehagen i dag, og det går i Biler, Briotog, traktor og alt annet med hjul. Han hadde til og med sneket med seg en togvogn i senga i natt, haha. Formen er ikke så verst akkurat nå, så vi håper det ikke blir noe langvarig! 

Det er alltid litt av et puslespill når barna blir syke, og i dag skal jeg prøve å jobbe mens lillebror sover, og mannen min blir sykepasser i morgen når jeg skal troppe opp til studiestart i Halden! Ønsk meg gjerne lykke til! *

*edit: studiestarten ble flyttet til neste tirsdag, så da blir det litt roligere her, enn så lenge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar