torsdag 1. oktober 2015

Høstferie

Noen av oss har hatt høstferie hele uka, mens for andre starter den i dag eller i morgen. Det skal bli herlig! Vi pakker nemlig bilen full og reiser på fjellet. Ikke til Rjukan-traktene denne gangen, men til Tyin-Filefjell og hytta til broren min, svigerinna mi og ungene deres. Vi har ikke besøkt hytta deres før, så det blir veldig spennende å komme opp dit!

Høstferien har så langt vært bra, i hvert fall etter at lillebror ble helt frisk og fin igjen. Han har vært i barnehagen to dager denne uka, trives fortsatt veldig bra og har mange fine, små venner som alltid kommer bort og hilser på, gir kos og vinker ha det når vi går. 



Skolebarna har også hatt en fin uke. Foruten at storesøster har vært litt på SFO, har det blant annet blitt besøk hos venner, tur med mormor, en dag på jobben til mannen min og tur på badeland. De kan neppe klage! 


Selv har jeg vekslet mellom å sitte med en liten, febervarm gutt på fanget, og å befinne meg inni min egen lille oversetterboble. Men akkurat denne helga skal jeg la alt ligge og kose meg med familien oppe på snaufjellet midt i Norge. Været skal bli bra, alle er friske og livet er slett ikke verst. Høstfargene gløder om kapp med solnedgangen ute, og jeg konstaterer nok en gang at denne årstiden er suveren. 

God helg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar