fredag 25. mars 2016

Hverdagsglimt fra uke 11

Jubel og fryd! Jetlag-en har endelig sluppet taket, og jeg sov helt til halv åtte i dag! Tom var ikke like heldig, men det kan ha noe å gjøre med at han og kollegaene hans skal holde foredrag i dag. De har hatt to prøveforedrag for oss, og så vidt jeg kan se, sitter alt veldig bra.

Det er ikke så mye spennende å fortelle fra gårsdagen - jeg jobba fram til halv tolv, møtte de andre for å spise lunsj og tok meg en handlerunde i Gaslamp Quarter. Så derfor tenkte jeg heller å vise noen forsinkede hverdagsglimt fra forrige uke. Ikke at jeg husker stort av hva vi gjorde, men det er ingen tvil om at våren har kommet. Bar asfalt, gode temperaturer, snøklokker i hagen, påskepynt og helgekos, samt oppladning til turen vår! 

Her kommer noen glimt fra uka som gikk:

En liten mann som elsker biler!

Våren har kommet til barnehagen ...

... og til hagen!

Storesøster hjelper lillebror opp trappa <3

Vil bære sekk og jakke selv :)

Pizzaaften hos mormor.

Smiiiil!

Leie meg?
 
Påskepynt fra barnehagen. Bra søte, eller hva?

På Folkemuseet.

Lillebror løser mysterier!

Tidlig oppe søndag morgen.
Lillebror har begynt å våkne i fem-tida ...

Ta meg med da!

På vei til Gardermoen søndag kveld. Reisefeber!

Et par drinker på hotellet før vi krasjer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar