søndag 1. januar 2017

Velkommen, 2017!

Et helt nytt år. Et år vi hilste varmt velkommen ved midnatt i går, med stjerneskudd, fyrverkeri, glade smil og varme klemmer. Jeg er spent på hva 2017 vil bringe, både for små og store!


De minste hadde riktignok tjuvstarta litt på nyttårsfeiringen, og koste seg ute i åtte-tida med stjerneskudd og noen få, fjerne smell fra tidlige raketter. De syntes det var svært så stas, lillebror og hans to kusiner som var på besøk.



Ellers hadde vi en utmerket nyttårsmiddag, med en liten tapas-aktig anretning til forrett, pinnekjøtt av reinsdyr til hovedrett, og sjokoladedypping som en avsluttende dessertaktivitet. Duken så ikke ut etterpå, men det gjorde ingenting, for det var så godt!





Det var en rolig og fin kveld, med familie og venner, og slike håper jeg vi får flere av i 2017! Jeg aner lite om hva året har å by på - det blir nok mer av det samme, både av jobb, studier, familieliv og turer, forhåpentligvis mer tid til trening og romantiske kvelder med bare meg og mannen, sikkert en del uforutsette ting, både av det gode og det onde - men jeg hilser det uansett i møte med entusiasme og bobler i glasset, hihi. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar