lørdag 31. desember 2016

Farvel, 2016

2016 har vært et innholdsrikt år. Vi har hatt både oppturer og nedturer, men det positive har heldigvis dominert! Jeg sier det til meg selv gang på gang, men det kan ikke gjentas for ofte: jeg er fantastisk heldig som har en så fin familie! Vi har vært på mange flotte turer dette året, noen av dem med litt knall og fall, men det hører visst med ;) Jeg har utviklet meg videre som oversetter, har hatt flere veldig spennende oppdrag, og gleder meg til å ta fatt igjen over nyttår. Og så har jeg jo blitt deltidsstudent! PPU-studiene i Halden, og ikke minst praksisperioden nå på slutten av året har lært meg så mye, og jeg elsker å undervise! Omtrent midt i praksisperioden ble bilen min påkjørt bakfra i en tunnel, og det har preget meg en del. Det går bedre nå, litt rusk i maskineriet skal det nok la seg gjøre å bli kvitt.

Jeg har satt sammen noen bilder fra året som gikk, og vil med dette takke dere for følget i 2016! Dere som er innom og leser betyr veldig mye for meg, enten dere er trofaste lesere eller stikker innom i ny og ne :)

Ønsker dere alle et riktig godt nytt år!

I wish all my lovely readers a Happy New Year!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar