søndag 15. november 2015

Son Spa

Det har vært et vidunderlig og underlig døgn. Fredag kveld satt jeg på Quality Spa & Resort Son og spiste den ene nydelige retten etter den andre mens jeg skravlet og lo med mine to venninner. Samtidig rammet blodig terror Paris. Vi ante ingenting før lørdag morgen, og hele lørdagen ble preget av det. Vi koste oss med god mat og Spa-behandlinger, samtidig som alt dette surret og gikk bak i hjernen. Etter å ha sjekket ut fra hotellet, tok vi oss en rusletur i Son sentrum, og det var veldig godt å få litt frisk luft og klarne hodet. Men jeg må si at kroppen min føltes fantastisk avslappet og fin etter et døgn på Spa. Har sjelden hatt en så vedværende følelse av ro og velvære! Å være der fra fredag til lørdag var ganske genialt akkurat nå som julebordsesongen er i anmarsj, for det var mye roligere i bassengene og på hotellet fredag kveld. Vi hadde nesten deler av Spa-avdelingen for oss selv en periode.

Jeg deler noen bilder fra Spa-turen vår:

















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar