mandag 20. februar 2017

Hverdagsglimt fra uke 7

Det er visst vinterferie, men hvor er vinteren? Den ser ut til å smelte bort, og våren er unektelig i anmarsj, for jeg ble nødt til å finne fram allergimedisinene her om dagen. Atsjo! Or og hassel er tidlig ute i år, det var også en liten fugl som sang så pent utenfor kontoret mitt i dag. Forrige uke starta imidlertid med snø i rikelige mengder, skolen arrangerte skidag og karneval, vi feira Valentinsdagen og eldstemann var syk i nøyaktig en dag før han ristet det av seg igjen. Selv fikk jeg godkjent den andre (og siste) skoleoppgaven min, nå gjelder det så smått å begynne eksamensforberedelser - men først har jeg en lang og seig innspurt på bok.

Her er noen glimt fra uka som gikk:

















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar