torsdag 1. desember 2016

Hverdagsglimt fra uke 46 og 47

Det ble ingen hverdagsglimt her på bloggen i forrige uke, så her kommer det dobbelt opp! Etter at jeg ble påkjørt, tok det en stund før jeg var mer eller mindre tilbake til normalen, men nå begynner det virkelig å hjelpe. Hodet er bedre, nakken er ikke like stiv, og nervene er ikke fullt så frynsete. Likevel har det vært fryktelig liten tid til bloggen - med fulle fagdager i praksis både mandag og onsdag og temmelig hektisk ellers også, har jeg bare måttet skyve det foran meg. Og nå er jeg ferdig med praksisen min! Det var trist å si ha det til de fine elevene mine i går, men jeg fikk så mange gode ord fra dem og fra praksislæreren min. Jeg har fortsatt mye å lære, det er langt fra perfekt, men jeg har utviklet meg, jeg har lyttet, ledd, revet meg litt i håret iblant, og både blitt overrasket og varm om hjertet. Akk, disse unge menneskene, som man blir så utrolig glad i. De tok imot meg og lot meg få teste evnene og kunnskapene mine, med mer eller mindre hell. Og jeg kommer aldri til å glemme dem.

Her er noen glimt fra ukene som gikk:

















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar