mandag 4. juni 2018

Endelig ferdig!

Jeg kan fortsatt ikke helt tro det. Etter flere uker med lesing og forberedelser i sommervarmen og et hav av nerver som danset samba i kroppen, etter en tre kvarters samtale med veileder og sensor (som føltes som toppen 20 minutter), etter en liten pause på gangen og en gjennomgang av både utviklingsoppgave og muntlig eksamen, var det gjort. Jeg er ferdig med PPU, ferdig med to års arbeid, slit og strev. Og det gikk kjempebra! Jeg holdt på å svime av, tårene trillet og jeg måtte gi veilederen min en god klem. Jeg svever fortsatt der oppe, litt ut av meg sjæl, lander nok ikke på en god stund ennå. Men nå er jeg altså hjemme igjen, og min fantastiske mann har servert meg en nydelig biff og et glass rødvin til. I kveld skal jeg skåle, nyte og glede meg over alt sammen. Og med det er altså bloggen gjenopplivet! Jeg har fått fritiden min tilbake, og har masse på hjertet, så det kommer flere innlegg snart. Håper dere har det bra!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar