søndag 26. mars 2017

Nesten sommer

Plutselig var det farvel til klumpete vinterstøvler, stikkende luer og lange skjerf - for i dag kunne vi nyte hele 18 grader og sol! Etter å ha stilt klokkene til sommertid og funnet fram lettere sko og jakker, ble det jentetur til Oslo for meg og snuppa mi. Vi møtte to venninner og gikk på kafé, stakk ned på Aker Brygge og kjente på livet og avsluttet dagen med Skjønnheten og udyret på kino. Helt nydelig, alt sammen!





Helhetsinntrykket av filmen var så absolutt bra, den var fantastisk godt laget og hadde kvalitetsskuespillere i fleng. Dessuten kan Emma Watson virkelig synge! Her og der kunne jeg kanskje ønsket meg mer lekenhet, det ble ørlite stivt iblant hvis man ser opp mot den originale tegnefilmen, men jaggu tok den seg ikke opp mot slutten, da var den tilnærmet perfekt. Kan trygt anbefales!

Gutta boys hadde tatt seg en tur til Drøbak sentrum mens vi var borte, og minstemann elsket å kjøre buss! Mannen min satt ute i bare T-skjorta og koste seg glugg i hjel. Nå kjenner jeg at det tid for å finne senga og lade batteriene litt før en ny uke tar oss. God søndagskveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar