mandag 7. mai 2018

Hverdagsglimt fra uke 18

Det er ikke stort annet enn utviklingsoppgaven som står i hodet mitt for tida - dét, og så tanken på hvor deilig det skal bli å få levert! Jeg snakket med veilederen min i formiddag, og ble både beroliget og oppløftet. Dette går riktig vei! Jeg må bare gjøre noen siste endringer og sjekke referanser og litt annet småtteri, så er jeg ferdig. Og etter å ha pustet ut i omtrent to minutter, er det bare å begynne å lese til eksamen, hihi. Sånn er studentlivet!

Forrige uke besto stort sett av lesing og skriving, også på 1. mai. Men om kvelden kjente jeg at jeg måtte ut av huset, så jeg gikk en lang tur i skogen - helt perfekt, selv om det regnet! Jeg elsker vårregn, sikkert fordi det minsker pollenspredningen og gjør det litt mer levelig å være ute. I helga var vi stort sett hjemme og pusla i huset og hagen. Dog ble søndagsfreden brutt av en mulig lekkasje i en utekran - håper bare ikke den er for omfattende, for det kjenner jeg at jeg ikke takler akkurat nå.

Her er noen glimt fra uka som gikk:























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar