mandag 12. februar 2018

Hverdagsglimt fra uke 5 og 6

Puh! Nå har jeg akkurat stått i en halvtime og måkt snø foran garasjen - vinteren er jammen herlig, dere! Vel, i skisporet og i akebakken liker jeg fin nysnø, men akkurat nå forbanner jeg hver minste snøklump og ønsker meg VÅR!

Forrige ukes hverdagsglimt forsvant for øvrig for meg, for storesøster ble syk og måtte hentes på skolen mandag ettermiddag. Så gikk uka mer eller mindre slag i slag med fullt kjør i praksis, familieliv, husarbeid og forberedelser til karneval i barnehagen. Lillebror ville være en lilla ape, og vi fikk faktisk tak i en apedrakt etter hvert - riktignok brun, ikke lilla. Jeg vet ikke om det var derfor det skar seg, men da karnevalsdagen kom, nektet han å kle seg ut i det hele tatt ... Sånn kan det gå! Men ballonger og pølser og katta ut av sekken ble det. Ellers har vi kost oss veldig i helga, mannen min og jeg så Darkest Hour på kino (med en glitrende Gary Oldman - anbefales på det varmeste!) og spiste nydelig asiatisk mat etterpå, og på søndag feiret vi morsdag og fastelavn og tok en ski- og aketur på Golfbanen. Jeg var imponert over hvor flink lillebror var til å gå på ski, tatt i betraktning av at det er et helt år siden sist! 

Her er noen glimt fra ukene som gikk:




















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar