fredag 26. januar 2018

Kjapt innom - og ut igjen

Det har vært noen veldig intense uker, dette her - og det er ikke over ennå! Men jeg fant ut at jeg måtte stikke nesa inn her og komme med en liten oppdatering. Det går bra med oss, i det store og det hele, men når innlevering av bok, studiesamling i Halden og syk lillebror kommer på nøyaktig samme uke og jeg i tillegg begynner i praksis på ungdomsskole på mandag, kan man fort føle at ting vokser en over hodet. Den drukningsfølelsen har jeg kjent godt på i det siste. Konstant høy puls, hodepine, magesmerter, kvalme og ubehag har ledsaget denne uka. Men nå er lillebror i det minste på bedringens vei, studiesamlingen er overstått og det gjenstår bare en liten del av boka. Og det skal bli så godt å få levert mandag morgen! Så er det bare å hoppe i bilen og slenge seg ut i praksis i 6 uker. Dette blir bra! Og innen den tid skal jeg og lillebror også kose oss på Disney on Ice, det blir kjempestas. Vi høres!

... og nå som snøen er i ferd med å forsvinne, kan jeg jo vise hvordan det så ut her forrige uke - her snakker vi snøbonanza og plenty med aketurer og snølek og snøhulegraving og skigåing!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar