fredag 23. mars 2018

Reisefeber

Koffertene ligger strødd rundt i gangen, boardingkort printes ut i skrivende stund og pass, lommebok og visum sjekkes både to og tre ganger. Lillebror og Happy er trygt plassert hos hvert sitt besteforeldrepar, og ENDELIG er jeg ferdig med ukas studiesamling! Jeg er noen kilo lettere nå, etter at arbeidskrav er innlevert og de muntlige presentasjonene er vel gjennomført. Puh! Nå kan vi snart driste oss til å trekke et lettelsens sukk og slippe skuldrene to hakk ned!

Det ble ingen hverdagsglimt tidligere denne uka, for jeg har knapt visst opp og ned på meg selv til tider, jeg har løpt fra det ene til det andre og sittet tre sene kvelder med skolearbeid - men her kommer noen små glimt fra uka som var. Nå skal vi slenge i oss litt mat, pakke de siste toalettsakene, iPadene og bøkene til flyturen og kjøre til venninna vår, der vi skal overnatte før den meget tidlige flyavgangen vår i morgen tidlig. Vi er så spente at vi nesten ikke kan sitte stille, og gleder oss sånn til å møte han som allerede har vært i USA siden mandag, og holdt to glitrende foredrag på CSUN-konferansen. Fyldige blogginnlegg kommer antakelig når vi er vel installert over there. Riktig god påske til dere som stikker innom bloggen min!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar