mandag 12. mars 2018

Hverdagsglimt fra uke 10

Tenk, i dag startet jeg min siste uke i praksis! Denne tiden har gått så ufattelig fort, jeg storkoser meg og kommer garantert til å savne alle elevene og lærerne :) Men jeg drar tilbake dit etter påske for å gjennomføre en siste undersøkelse i klassene "mine". Nå raser tida også i full fart mot USA-tur, om en uke reiser mannen min til San Diego for å holde foredrag på CSUN-konferansen, og om 12 små dager drar vi etter! Det føles litt uvirkelig, temmelig skummelt og fryktelig spennende. Jeg tror vi kommer til å få en uforglemmelig reise proppfull av inntrykk og opplevelser, fra Warner Bros. Studios, Universal, Disneyland og Santa Monica Beach i L.A. til Golden Gate Bridge, Chinatown, Fisherman´s Wharf og kaanskje Muir Woods i San Francisco. Jeg kommer selvsagt til å blogge underveis, men er nå på jakt etter en god blogger-app for mobilen, da den forrige jeg brukte ikke er tilgjengelig lenger. Noen som har tips?

Forrige uke var til tider så travel at jeg glemte å ta noe særlig bilder, men jeg rakk å knipse Happy i litt ulike positurer, blant annet fra den gangen hun møtte mine foreldres betydelig eldre katt Sussi - et møte som i beste fall kan beskrives som en meget anspent stillingskrig, hihi. Ellers hørte jeg på en debatt på praksisskolen min og foreviget et kjapt glimt fra det flotte biblioteket vårt - og så ble det masse bilder nå i helga. Mannen min og eldstemann tok en tur på IKEA, så nå har vi et ferdig klesskap og snart en ny seng på ungdomsrommet! Lillebror har lekt med Happy og måkt masse snø ute - godt at noen fortsatt liker all snøen, for selv begynner jeg å bli LITT lei. Men altså, bare tanken på at California venter på oss gjør meg varm langt inn i margen!

Her er noen glimt fra uka som gikk:




























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar