tirsdag 6. mars 2018

Hverdagsglimt fra uke 9

Det ble ingen hverdagsglimt i går, for hele kvelden gikk med til å forberede oppstart på et prosjektarbeid om verdensrommet på praksisskolen min, samtidig som jeg måtte gjøre klart til praksisbesøk. Jeg var veldig nervøs, for det er ikke hver dag man blir observert av en veileder fra Høgskolen, men det gikk kjempefint! Elevene mine er nå i full gang med diverse prosjekter, det er stjerner og galakser og svarte hull og romfart, så dette blir spennende!

Forrige uke gikk i full fart, blant annet med koselig besøk av familie fra Vestlandet, veterinærtime for Happy og svømming for lillebror. Jeg rakk vel egentlig ikke å puste ut før fredagen kom og roen senket seg etter tacomiddagen. I helga fikk vi unna masse ærender, storesøster fikk hentet de nye brillene sine og storebror har fått seg kul LED-lampe på det nye rommet. Prosjekt ungdomsrom har jo tatt sin tid, mye på grunn av at vi ikke fant den riktige lampen (vanskelig elektrisk opplegg akkurat i den delen av huset), men nå er det på plass! Lillebror har lekt seg i snøen og bakt brownies til hele familien, og vi har lekt og kost masse med Happypusen vår.

Her er noen glimt fra uka som gikk:




















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar