mandag 26. september 2016

Hverdagsglimt fra uke 38

Uka begynte regnvått og trist, men nå skinner sola igjen, og det håper jeg den gjør på leirskolen til eldstemann, også! Vi vinket farvel til bussen i dag morges, og det var litt rart. Og litt fint. Tenk, første tur ut i verden med andre enn familien!

Forrige uke var mannen min bortreist fra tirsdag ettermiddag (rett etter høstens siste foreldremøte) til fredag, men han kom da hjem med masse vin, sjokolade, ost og en liten parfymeflaske i bagasjen. I helga har vi gitt bort babyklær til en liten tass som ventes i november, fått storebror til frisøren, kost oss hjemme, vært på kino, lagd fårikål og latt lillebror boltre seg ute i det fine været. Og så har storesøster begynt å spille gitar! Hun satt plutselig der og klimpret litt, så jeg tok fram den gamle gitarboka og lærte henne noen grep. Lillebror ville også være med på moroa!

Her er noen glimt fra uka som gikk:

Morgenstund :)

Storesøster har lagd skjærefjøl på skolen!

Høstsol og bjørketrær.

Liten pjokk som har vært hos legen.

Fargespill i veikanten.

Ei som plutselig fant gitaren!

Når pappa er bortreist, får vel jeg klippe gresset!

... Men såklart pusen må få taco!

Langreist sjokolade fra Spania <3

Har sortert et fjell med bittesmå klær til kusina mi,
som venter baby i november!

Og som takk fikk jeg en nydelig, høstlig bukett.

Kinotur med de store barna. :)

Fin høststemning i Drøbak!

Høststemning på kjøkkenet også. Fårikål!

Jeg vil også spille gitar!
 
Klar for leirskole :)

... og det var siste glimt av eldstemann fram til fredag. Hulk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar