mandag 18. januar 2016

Hverdagsglimt fra uke 2

Kulda har liksom satt seg. I naturen, i huset, i bilen og i kroppen min. Musklene mine er som stein, bihulene mine er tette og her om dagen utviklet jeg et lekkert kuldeutslett. På papiret skal jo våren bare være noen måneder unna, men det føles ikke sånn! Forrige uke står litt tåkete for meg, det må medgis - men i tillegg til jobb, et møte med skolen og babysvømming, ble det tid til et overnattingsbesøk med filmkveld attåt, litt opprydding i klær og utstyr samt en skitur på mannen min og storebror på søndag. I dag var lillebror og jeg dessuten på 18-månederskontroll på helsestasjonen, og han har blitt drøye 11,5 kilo og hele 82 cm lang! Ikke rart ryggen min verker som besatt - det blir tross alt ganske mye bæring i løpet av en dag. ;)

Her er noen glimt fra uka som gikk:

Vi tenner våre lykter når det mørkner ...

Masse snø på vei inn mot barnehagen

Nærbilde av amaryllis før den visner.

Morgenrød

'Fake' kubbelys - genialt når man har småbarn!

Rydder i klærne til storesøster (et heldagsprosjekt) ;)

Jeg bare hjelper deg med å
finne den Bowie-plata, mamma :D

Søndagsjobbing krever en sjokoladebit eller to!

... og mens mor jobber, går eldstegutta på ski.

Kaldt, men flott ute.

Om noen uker er nok dette borte vekk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar