søndag 31. januar 2016

Bakedag, basiller og bursdag

Helga er så godt som over, og den har vært relativt rolig og avslappende - tatt i betraktning at lillebror fortsatt er dårlig. Jeg får så vondt av ham når han er varm og tufs, tydelig utilpass og bare vil ligge på fanget. Fordelen med helg er at det er mange ledige fang her hjemme, og i dag tok mannen min seg av ham mens jeg og de to eldste var i 3-årsdagen til niesa vår. Det var veldig stas med pakker og kake - pluss masse oppmerksomhet!





I går hadde vi også bakedag og filmkveld. Jeg har vært så travel den siste uka, så det har blitt lite hjemmebakt brød, men nå ble det både speltbrød og to sorter brownies. Storebror elsker brownies, og vi lagde både den ekte, amerikanske typen og en allergivennlig versjon som ble veldig god, til tross for at jeg nesten ødela mixmasteren min underveis!



Så håper vi at ny uke bringer bedring for minstemann. Det virker som om det er et magevirus av noe slag, for natt til fredag kasta han opp, og på lørdag fikk han magesmerter og diaré ... Men heldigvis har ingen andre blitt syke. Ennå. Jeg var stygt redd for det, for jeg har mildt sagt hatt ganske mye nærkontakt med ham i det siste (og ble nærmest spydd ned den natta). Men bank i bordet! Det ser ut til at det skal gå bra. Han har vært trøtt som en strømpe i dag, og flere ganger sovna på fanget eller i sofaen. God bedring, lille venn <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar