fredag 27. november 2015

Nakkelåsning

Det har tydeligvis vært noen stressende dager, eller uker, eller måneder - for da jeg våkna i dag morges, kunne jeg knapt bevege på nakken. Det kom som lyn fra klar himmel, noe sånt ofte gjør, ifølge kiropraktoren jeg var hos i ettermiddag. Jeg har nok vært anspent over lengre tid, og så toppet det seg litt denne uka, med innlevering av bok samtidig som jeg løp til og fra diverse ting som foreldresamtale i barnehagen og avslutning på babysvømminga. Det sa pang i nakken, og jeg har gått rundt som en slags mellomting mellom robot og zombie i dag, fått løst opp bittelitt hos kiropraktor og fått noen øvelser jeg skal gjøre fram til neste behandling på mandag. Det har låst seg så kraftig at han ikke turte å knekke opp på den vonde siden av nakken, men jeg håper det løsner litt i helga, og skal prøve å ta det med ro så godt jeg kan. Lover.

På Drøbak Tverrfaglige Klinkk

Helt låst :(

Hele familien skulle på juleverksted på jobben til mannen min i morgen, men det ser ut til at jeg blir hjemme og pleier nakken, sluker smertestillende, gjør øvelser og tar det ganske så piano. Det er trist å ikke få blitt med på det tradisjonelle juleverkstedet, men når jeg ikke engang klarer å kle på meg og gå inn og ut av bilen uten å gå i bakken av smerte, er det vel ikke annet å gjøre. Adventslys og sånt skal vi vel klare å rote fram i løpet av helga, åkke som. God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar