onsdag 31. mai 2017

Bloggen har bursdag!

Hipp hurra, bloggen min fyller 2 år i dag, helt på tampen av mai måned! Tenk at jeg har sittet og puslet med mine hverdagsskriblerier i to år, og at noen fortsatt gidder å lese det! Jeg har ikke tenkt å gi meg med det første, for det er så moro og givende. Bloggen begynte jo med at jeg fikk et heftig anfall av skrivekløe som ikke kunne undertrykkes lenger, og selv om jeg i perioder skriver mindre og har det i overkant travelt, så prøver jeg å knote ned noen linjer som forhåpentligvis gir mening, får noen til å kjenne seg igjen eller smile litt. Og i dag vil jeg hylle nettopp dere som stikker innom for å lese: Tusen, tusen takk! En stor klem og en vakker blomst - attpåtil min yndlingsblomst - til deg!

Peoner (bilde lånt fra nettet)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar