tirsdag 23. mai 2017

Hverdagsglimt fra uke 20

I dag feires det hos oss, for min kjære mann har bursdag! Eller, vi skal i hvert fall feire med verdens beste jordbær- og marengskake etter at han har vært på dugnad i barnehagen (ingen fritak for bursdagsbarn der, nei!).

Jeg ble liggende til sengs med en eller annen magesyke i går, og det sitter i kroppen i dag også - derfor kommer hverdagsglimtene litt sent. Nesten ikke til å tro at vi kjørte over Hardangervidda forrige mandag, det føles som flere evigheter siden! Vi har feiret 17. mai, jeg har kommet i gang med jobb igjen og været har snudd til en sommerlig og varm variant. Det kan vi like! Jeg fikk forresten nylig vite at eksamen er bestått med god margin, og det var et lite lyspunkt på en dag som er preget av mye smerte og sorg der ute i verden :)

Her er noen glimt fra uka som gikk:

På vei hjem fra Bergen i gråvær.
 
Et lite stopp ved Eidfjorden.

Hardangerbrua :)

Vinter over Hardangervidda.

16. mai-feiring i barnehagen!

17. mai-blomster må jeg ha.

En liten nasjonaldagsbukett :)

Bordet er dekket til 17.mai-fest.
 
Forsøk nummer hundreogfjorten på å dyrke avokado ...
Fortsettelse følger. Eller ikke.

Helgetur ved et stille lite vann.

Det blomstrer så nydelig i alle hager!

Forglemmegei. En av mine favoritter.

Vi lager smoothie-is!

Lager bare vanlig smoothie og heller i isformer.
Enklere blir det ikke!

Min lille lesehest <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar