tirsdag 31. mai 2016

Ettårsjubileum

I dag er det ett år siden jeg startet denne bloggen! Tida går jammen meg fort, det er sikkert. Jeg visste ikke helt hva jeg gjorde da jeg lagde den, men hadde vel noen vage ideer om hverdags- og mammablogg og alskens pjatt. Og det ble det! Jeg er veldig glad i å blogge, ta bilder og rett og slett bare la skravla gå - selv om det ofte blir litt fort og gæli, tekstene blir skrevet i halvsvime om ettermiddagen mens lillebror kravler over meg og bildene ikke alltid blir helt som jeg hadde tenkt!

 

Jeg vil først og fremst takke deg som klikker deg inn og følger med i dette virvaret av hverdag, fritid, familiekos- og kaos, ispedd litt TV-serier og annet småsnacks. Jeg er evig takknemlig for den lille leserskaren jeg har, og håper jeg kommer til å fortsette med dette i mange år til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar