fredag 6. mai 2016

Endelig helg

Nå sitter jeg på Bastøferga og gleder meg noe helt sinnssykt til å se mann og barn igjen! De reiste til Tønsberg i går morges, mens jeg ble hjemme for å jobbe. Jeg har sittet inne på kontoret og svettet over oversettelsene mine i to lange dager, mens de andre har hatt fri, men nå er det endelig helg!


Det er kanskje like greit at jeg har måttet jobbe, for bjørka har eksplodert med pollen, og jeg sliter faktisk en del med å være ute. Da passer det jo bra at vi skal til Nordby gård, hvor det ikke finnes annet enn bjørketrær, hehe. Vi skal kose oss likevel, og gleder oss til konfirmasjonen til nevøen vår på søndag. Det blir kjempestas, og helt sikkert en liten utfordring å passe på lillebror under seremonien, han er temmelig aktiv og høylytt for tida! Forøvrig har han begynt å kalle meg ved fornavn, og alle andre har plutselig blitt 'mamma min'. Han er bra søt, da. Snart to år, med begynnende trass, masse språk, kraft og energi i kroppen. Og så er han et skikkelig matvrak. Koldtbordet i konfirmasjonen lever farlig! Riktig god helg til dere som titter innom, og kos dere i finværet.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar