søndag 5. juli 2015

Hjemreise

I 2-tida i natt ramlet vi inn døra her hjemme og stupte i seng. Det som i utgangspunktet var en ganske sein flyavgang fra Portugal, ble ytterligere to timer forsinka - visstnok fordi "alle andre" i Europa også skal på sommerferie. Men det gikk greit! Barna holdt ut, eller slokna på ulike stadier i reisen, og i dag fikk vi sove ut alle mann. Jeg kan ikke beskrive hvor godt det var å sove i sin egen seng igjen! Den vi hadde i leiligheten i Lagos var rimelig hard, men i natt fløt jeg på skyer :)

Det er fint å kunne blogge fra en PC igjen også, etter å ha brukt appen på telefonen min i hele ferien. Bloggen ser jo ikke ut nå, bilder er plassert rart, og det er ikke bildetekster. Men det er hendig å kunne blogge mens man er på reise, så jeg kommer nok til å gjøre mer av det i sommer, og heller fikse på ting i etterkant. Mobilversjonen av bloggen ser ganske ok ut, tror jeg.

Her er noen bilder fra hjemreisedagen:

Kofferter, vogn og baby er klare for avreise.

 Men først en siste rusletur i Lagos.
 

Digre hawaiiroser <3

Skygge og fontene er godt i varmen.

Eller enda bedre;
å dyppe tærne en siste gang på Praia da Batata!
 
Vi fant en deilig plass
på en plen i skyggen før vi måtte dra.
 
På flyplassen i Faro,
litt før vi fant ut at flyet var forsinket.
 
Ventekaffe på Costa Coffee.
 
I dag er en pakke- og vaskedag. Vi drar videre til Tønsberg i morgen, for å være sammen med masse slektninger og kose oss på gården og på stranda. Uka etter er det hytta i Skjeberg som står for tur. Masse herlig Norgesferie igjen, med andre ord! Vi krysser fingrene for bra vær.
 
Mannen min har forresten blogget mer utførlig om Portugalturen vår her. Vi bodde altså i Lagos på Algarvekysten, og det var et utrolig vakkert sted, som vi varmt anbefaler!

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar