fredag 9. februar 2018

Fredagstanker

Sjelden har vel ordene Hurra, det er fredag! hatt større kraft enn i dag, for dette blir faktisk en ordentlig helg også - ikke bare et par "fridager" fylt med jobboppgaver, familie og hjemmesysler i stressende blanding! Jeg har jobbet hver helg og kveld dette året, og mannen min har gjort omtrent det samme i det siste, for han har holdt to foredrag denne uka i tillegg til vanlig jobb. Jeg er forøvrig ferdig med min andre uke i praksis, og jeg koser meg sånn! Dagene flyr når man skal forberede, gjennomføre og evaluere undervisning i 4 ulike åttendeklasser, være med på alt av lærermøter og ha inspeksjon i friminuttene, men det er veldig gøy, veldig inspirerende - og veldig slitsomt. Ingen vits i å legge skjul på det siste, men det er absolutt verdt strevet. Elevene mine er herlige og skjønne, og jeg føler at jeg begynner å bli bedre kjent med dem nå. Om en uke er det også vinterferie, det gleder vi oss masse til - for neste lørdag henter vi Happy, sibirkattungen vår!




Denne helga skal vi faktisk ut på date, med både kino- og restaurantbesøk, for å feire at vi har vært kjærester i hele 22 år! Ellers blir det sikkert litt OL, litt avslapning, litt sårt tiltrengt husarbeid og masse familiekos. Det er morsdag på søndag, og det må selvsagt markeres på en eller annen måte. Jeg har faktisk fått blomster på forskudd i dag, og føler meg uendelig heldig og privilegert som er mor til tre flotte unger og selv har verdens beste mamma ❤

Riktig god helg til dere som stikker innom bloggen min!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar