mandag 27. juni 2016

Dobbelt hurra!

I dag er det en helt spesiell dag - jeg har en nyslått toåring og tiåring i hus! Og attpåtil har jeg navnedag, hihi. Dobbel-bursdagen har vært feiret til den store gullmedalje, både i helga og i dag, og våre to yngste har kost seg veldig med gaver, kaker og masse oppmerksomhet. I går var vi 26 (!) mennesker her på grilling i regnet, kaker ble det jammen meg også!



Det er vesentlig forskjell på å være mamma til en toåring og en 'tween' som henger litt i løse lufta mellom barn og ungdom. Minstemann er herlig, morsom, og krevende - en miks av boblende latter, søte små setninger og et temperament som kan gjøre en temmelig svett! Han løper, hopper og klatrer, han teller og håndterer iPad'en som en proff, og samtidig er han litt baby fortsatt. Vi får masse gode klemmer, han sitter på fanget og koser og smokken og kosekluten er det beste som fins. Det er en deilig alder, og vi er så takknemlige!



Storesøster er i en alder da det ikke lenger er så kult å bli vekket på senga på bursdagen, men hun sov lenge, fikk ferske croissanter til frokost/brunsj og pakket opp gavene sine etterpå. 'Ny' telefon ble det, ettersom den gamle knuste ved et uhell for et par uker siden, og jeg fant ut at jeg kunne reparere skjermen på min gamle iPhone 5S. Ellers var hun veldig fornøyd med klær, smykker, penger og krølltang fra besteforeldrene! For ikke å snakke om skinnjakka fra farmor og farfar, da. Jenta har så å si bodd i den helt siden hun pakket den opp! 


Nå er det fullt pakkekaos her, vi reiser til Italia i morgen! Håper jeg får blogget litt derfra, om ikke annet så fra mobilen. Ønsker alle som er innom bloggen en riktig god sommer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar