mandag 30. april 2018

Hverdagsglimt fra uke 17

Forrige uke var det som nevnt studiesamling i Halden, den aller siste for denne gang. Jeg benyttet sjansen til å overnatte hos våre snille slektninger som bor 5 minutter unna Høgskolen, og fikk til og med vært «turist» i Halden sentrum en ettermiddag. Rusle i stille gater, snuse rundt i parken og nyte en pizza og Munkholm i havna. Hverdagslykke for en småsliten og stressa trebarnsmamma! I helga var mann og barn hos svigers og koste seg med strand- og skogstur (storesøster tok til og med årets første bad!), mens jeg satt hjemme og skrev utviklingsoppgave. Fikk sendt den til veileder i morges, og føler meg veldig beroliget etter å ha snakket med henne i ettermiddag. Jeg er på god vei, og har fått mange nyttige innspill (for en flott veileder jeg har, forresten, som i tillegg til å støtte og oppmuntre meg med skrivingen graver fram interessante artikler og fagstoff til meg, scanner inn og sender det på e-post!).

Her er noen glimt fra uka som gikk:
























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar