mandag 15. januar 2018

Hverdagsglimt fra uke 2 - og en liten bloggpause

For et vær vi har her i dag! Vinduene er iset ned, det har blåst masse og veiene er fulle av snø. I tillegg har lillebror blitt syk, stakkars. Dette er umiskjennelig januar, med virusinfeksjoner og dårlig vær og mørke morgener og trøtte tryner. Men om et par måneder er det vår! Forrige uke gikk stort sett med til jobb for min del, mens skolebarna og mannen min fikk glede av snøen med både en og to skiturer. På lørdag greide vi endelig å få brukt gavekortene vi fikk til jul, jeg kjøpte meg blant annet ny kontorstol, og den er helt suveren! På søndag dro resten av familien i 18-årsdagen til vår kjære niese i Tønsberg, mens jeg satt hjemme og ... jobbet. Og det bringer meg til den andre halvdelen av overskriften; jeg ser meg dessverre nødt til å la bloggen hvile en liten stund, rett og slett fordi jeg må bruke all energi på den oversettelsen jeg snart skal levere. Den er lang og seig og krevende, og i tillegg kommer også studiene mine, som hardner til dette halvåret, for ikke å glemme mann og barn, mitt stakkars forsømte hus og etter hvert en liten katt. Jeg regner med å være tilbake 26. januar, men masse på hjertet. Vi høres!

Her er noen glimt fra uka som gikk:

 















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar