mandag 11. desember 2017

Hverdagsglimt fra uke 49

Oi, da var vi allerede i uke 50, hvilket betyr at det bare er noen få uker igjen av året! Forrige uke startet med studiesamling i Halden, fortsatte med koselig teatertur til Oslo for oss jentene i familien, og ble avrundet med juleverksted på jobben til mannen min samt julebord i mitt vesle enkeltmannsforetak. Det kan jo fort bli stusselig med kun jeg, meg og meg selv, så jeg hyrte inn en fremragende kokk (mannen min) og inviterte resten av familien på middag. Det ble veldig koselig! Også så godt da, vi snakker dadler surret i skinke med chevre og crispisalat, øldampet pinnekjøtt med mandelpoteter og kålrabistappe og sjokolademousse med bjørnebær og kandiserte appelsinskall. Et av årets desiderte høydepunkter!

Her er noen glimt fra uka som gikk:










 













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar