mandag 24. oktober 2016

Hverdagsglimt fra uke 42

Levert.
 
Sjelden har vel ordene 'jeg har levert bok' smakt så godt! Jeg kan nesten ikke tro at jeg er ferdig, etter noen uker med intens jobbing både dag og natt. Forrige uke ble unektelig ekstra travel, med både studiesamling i Halden, foreldrekaffe i barnehagen, FN-kafé på skolen, eldstemanns 12-årsdag og innspurt på bok. Men nå er vi over i en ny uke, med nye utfordringer; nemlig praksis på videregående skole! Jeg tror jeg dauer litt, jeg, haha.

Her er noen glimt fra uka som gikk:

Ny samling på PPU ved Høgskolen i Østfold.

Forelesning om praksisperioden.

Ettermiddagskos med lillebror!

Enslige korridorer på Høgskolen.

Fine høstfarger!

Og fine høstblader.

Kveldsjobbing med te og levende lys.

Også denne samlingsuka overnattet jeg hos
slektninger i Halden, her går vi tur med hunden :)

Fineste Bira!

Kunstutstilling og FN-kafe på skolen.

Eldstemanns kunstverk! Er det ikke stilig?

Juhuuu, en vanndam!

Snuppa vår har laget bursdagsplakat til broren sin. <3

Sjokolademuffins til barnebursdagen.


Filmkveld med Halloweenstemning og The Nightmare Before Christmas.


Høstlig lørdagskveld i heimen.


Litt sushi og rosevin på mor og far etter barneselskapet.


Lillebror 'leser' på bursdagskortet!


Mer baking! Denne gangen kanelhjerter fra Trines matblogg.
De fikk utrolig mye skryt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar