onsdag 3. august 2016

Hverdagsglimt fra uke 30

Denne uka kunne vel strengt tatt ha startet bedre, jeg lå og frøs hele natt til mandag, og kunne etter hvert konstatere feber og dalende form utover arbeidsdagen. Etter å ha levert det siste oppdraget mitt, gikk jeg rett ned for telling, og har vært der siden. Men forrige uke var fin, den. En del av bildene er riktignok tatt av min eldste sønn, som lånte telefonen min hist og her for å spille Pokémon Go mens jeg jobba, men ellers ble det da både joggetur og kveldstur, noen gode middager, baking, lek og kos. Og på søndag tok de to eldste ferge til farmor og farfar, der de akkurat nå koser seg glugg i hjel med båtliv, bading og fisking.

Her er noen glimt fra uka som gikk:

Rart insekt del I -
og senere fant vi ut at dette er hvitbåndet humleblomsterflue!

Eldstegutten på Pokémonjakt

Joggetur en fin onsdagskveld :)

Geitrams i ettermiddagssol

Glutenfri lasagne med mozzarella. Nam!

Kveldstur med eldstemann for å fange flere Pokémons!

Rart insekt del II. Gresshoppe av ukjent art.

Flott bilde fra Drøbak - signert eldstemann!
 
Lillebror vanner blomster.

Jeg vil også være med på tur!

Briotog er fryktelig stas for tida!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar