søndag 3. juli 2016

Aquafollie waterpark

I går fant vi ut at vi skulle ta en tur til Aquafollie waterpark, Caorles eget badeland som ligger et par minutters kjøring unna. Her fant vi både barnebasseng, bølgebasseng, store og små sklier og noe de kalte 'water bubble'.






Lillebror er fortsatt litt ømfintlig for lys innimellom, så han badet med solbriller og fikk legge seg i vogna i skyggen når han ble sliten. De største barna føk rundt og testa sklier, 'vannboble' (med klatretau og diverse aktiviteter) og boblebad. Jeg tok meg en forfriskende dukkert i det største bassenget, men kunne godt ha vært foruten technomusikken som hele tiden dundret utover bassengområdet. 





Etter hvert ble vi sultne, og da lillebror våkna, gikk vi bort til 'Burger Follie', der de serverte junk food i de fleste former. Selv tok jeg kyllingvinger, mens de andre valgte pizza, hamburger og pommes frites. Akkurat da foregikk det barneaerobic ved vannet, noe som brakte den enerverende musikken til nye høyder. Etter å ha slappet av litt ved solsengene, tok vi en ny runde med bading, hopping og plasking, og jeg greide naturligvis å bli solbrent mens jeg gikk rundt i barnebassenget med lillebror. Der får man igjen for å bare smøre seg på ryggen om morgenen ... Men i dag er det overskyet, og all vår røde hud kan få hvile litt. Vi får se hva vi finner på, enten det blir shopping, en kjøretur til en annen by eller bare litt byvandring på impuls :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar