mandag 12. oktober 2015

Hverdagsglimt fra uke 41

Uka som gikk var litt rar, egentlig. Etter et par hektiske dager med både 15-månederskontroll for lillebror samt flere foreldremøter på rad, fikk jeg en merkelig magesyke som satte meg delvis ut både torsdag og fredag. Det gjorde seg utslag i kraftige magesmerter og kvalme, av og til på grensen til oppkast, men heldigvis slapp jeg å henge over doskåla. Det ble heldigvis bedre i helga, men da var det minstemann som ikke var i form. Uvisst hvorfor, men han sutra og klaga konstant, og var sliten, stakkars. Det kan ha vært en reaksjon på vaksinen han fikk, selv om den ikke ga feber. Jeg fikk endelig kommet meg ut på joggetur på lørdag, det var ufattelig godt etter en ufrivillig pause på flere uker. Høstfargene er så flotte nå, og snart faller vel bladene av og alt vi står igjen med er svarte greiner og novembermørke. Huttetu!
Her er noen glimt fra uka som gikk:

Roteskuffen på kjøkkenet.

Det er høst i barnehagen!

Pannekaker med rørte blåbær.
Resulterte i massiv flekkfjerning, klesvask og dusjing.

Morgenhimmel

Lillegutt på babysvømming

Landskap ved Frogn kirke

Endelig joggetur igjen!

Sola gløtter så vidt fram :)

Et koselig lite hus jeg passerte.

Lørdagskveld, med telys og rødvin.

Fine lillemann, insisterer på å bære ut bleieposen selv!

Lammestek til middag på søndag. Nam nam!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar