lørdag 29. juni 2019

Sommerferien 2019: Familieinterrail

Da var det faktisk sommerferie, en dato jeg har ventet på i det som føles som en halv evighet - og i morgen reiser vi på tur! Vi har klinket til og bestilt familieinterrail i år, gale som vi er. Aner ikke hvordan milelange togreiser med to tenåringer og en femåring kommer til å arte seg, men vi har i hvert fall lagt opp en spennende reiserute (synes vi), og bestilt så å si alt av plassbilletter og hoteller på forhånd. Turen går til København, Hamburg, Paris, Innsbruck og Berlin, før vi vender hjem til gamlelandet igjen. I litt over to uker skal vi farte rundt i Europa via togskinner, og jeg må jo bare si at jeg gleder meg veldig! Håper bare ikke vi støter på innstilte tog, kjempeforsinkelser og stappfulle tog uten plass for interrailere. Og så er jeg litt (eller skal vi si temmelig) nervøs for denne hetebølgen som ruller over kontinentet akkurat nå. Krysser fingrene for air condition på togene!

Bilde lånt fra internett.

Vi kommer nok til å blogge fra reisen vår, litt avhengig av hvor mye tid vi har til overs og hvordan internettilgangen er rundt omkring, så se etter oppdateringer hver 2.-3. dag. Tipper vi får skrevet en del på toget - men så var det denne wifi-en da. Vel, vel, time will show!

Riktig god sommer til dere som er innom og leser!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar