lørdag 16. september 2017

Ukeslutt

Det er lørdag, sola skinner og lillebror kliner brunosten sin utover bordet. Jeg føler meg nesten uthvilt, er det virkelig mulig? Denne uka har vært en aldri så liten maraton, med studiesamling i Halden i tre dager og masse nytt fagstoff, foreldremøte på 6. trinn, dugnad i barnehagen (den andre i år), svømming og selvsagt et tonn med klesvask og annet morsomt tidsfordriv i heimen. Nevnte jeg at jeg også nærmer meg innspurt på bok?


Men i skrivende stund er vi i hvert fall friske og raske, og selv om det føles som om jeg og mannen min bare har avløst hverandre i døra denne uka, har vi tenkt å gjøre noe med det i kveld! Vi får nemlig barnevakt og har to billetter til Book of Mormon på Det Norske Teatret som har hengt på kjøkkentavla i en evighet. Gleder oss veldig til mormonerablegøyer, og ikke minst til å tilbringe mer enn to minutter i hverandres selskap - uten barn som avbryter, søler eller får raserianfall. 

Riktig god helg! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar