mandag 18. juni 2018

Hverdagsglimt fra uke 24

... og her i huset fortsetter kaoset ufordtrødent! Nå har både mannen min og eldstegutten blitt dårlige, og lillebror, som virket frisk nå i helga, har fått feber igjen. Sånn går no dagan! Vi jentene er i hvert fall friske (bank i bordet!), og jeg håper virkelig gutta kommer seg raskt, så vi kan få et snev av vanlig hverdag igjen. Ikke minst med tanke på at vi skal feire dobbeltbursdag neste helg, og det hadde vært så synd å avlyse.

Forrige uke var stort sett preget av sykdom, men i helga fikk jeg med meg en koselig eksamensfest med de supre medstudentene mine, mens resten av familien dro i bursdagen til nevøen vår i Tønsberg. Jeg fikk lest ut Varg Veum-boka mi, og ordnet med bursdagsinvitasjoner til lillebrors 4-årsdag (her blir det sterkt innslag av Paw Patrol!). Været har slått om, men det er bra for plantene, og godt for oss pollenallergikere. Jeg er nok litt rar, som jubler for sommerregn 😊

Her er noen glimt fra uka som gikk:














Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar