torsdag 30. mars 2017

Hvert år på denne tiden

Det er den samme greia hvert eneste år, så jeg burde jo ha vært forberedt på det. Våren kommer, det blir varmt og godt, vi tar på oss lettere klær og koser oss ute - og uka etter blir halve familien syk.

I går var storesøster hjemme fra skolen, samtidig som jeg begynte å føle meg litt dårlig. I dag tidlig hadde lillebror feber og er ganske så slapp og trøtt. Ute regner det, og det kan virke som om våren bare ertet oss sist uke - den viftet så fristende med sol og varme, bare for å dra sin vei og etterlate oss med snufsende neser, vond hals og elendig form. Men orkideen min blomstrer i hvert fall, det MÅ bety at våren er her likevel!


Egentlig skulle jeg lese til eksamen i dag, men Piaget og hans læringsteorier får nok pent vente til basillene har reist sin vei ... Eller i hvert fall til jeg greier å reise meg fra sofaen. Forhåpentligvis blir vi bra igjen til helga, for da har vi så mange koselige planer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar